Monday, August 4, 2014

Chimichanga

Chimicanga je u sustini przeni burrito. Przi se da bi tortilla bila lijepa i hrskava...
Ja sam se odlucila za malo zdraviju varijantu pa sam je pekla u rerni. Po meni je iz rerne cak i bolja! Ovdje bi dobro dosla meksicka riza, ali kako smo i ja i moj muz u fazi mrsanja namjerno sam je izostavila. 
Salata i pavlaka su obavezni uz chimichangu.

Sastojci:
tortille
pileca prsa
1 glavica luka izrezanog na kolutove
2-3 reznja sitno isjeckanog bijelog luka
1 zelena paprika izrezana na kockice
1 mali paradajiz izrezan na kockice
1 cajna kasika mljevenog kima
1/2 cajne kasike cimeta
1 1/2 cajna kasika chillija u prahu
4-5 kasika pavlake
persun
so
2 kasike otopljenog putera
4 kasike ulja

Priprema:
Pileca prsa preprziti na ulju i viljuskom rasparcati na manje komade.
Ja poslije przenja ih stavim u vodu i kuham 10-15 minuta. Budu mi ljepsi. 

U dublju tavu staviti 2 kasike ulja i na tome kratko preprziti luk, dodati bijeli luk te mijesati 1-2 minuta. Na to staviti paradajiz i papriku. Prziti 2-3 minute.

Inace se stavlja jalapeno paprika, ali ja sam se ozlucila za blazu varijantu zato sto imam malo dijete koje ne moze jesti toliko ljutu hranu.

Dodati zacine, piletinu, mijesati 1-2 minuta i dodati pavlaku.
Kada voda ispari skloniti sa vatre.

Obino se tortille prvo namazu pastom od graha, pa se onda na njih stavlja ova smjesa i mota se tako sto se krajevi saviju prema untra.

Ako nemate ovu pastu od graha, mozete je prekociti, samo pazite da u smjesi koju ste napravili ne bude vode, da ne natopi tortillu.

Puter rastopite sa 2 kasike ulja.
Time premazite papir za pecenje koji ste stavili na pleh. Poredajte burrito i svaki dobro premazite mjesavinom ulja i putera.
Peci u zagrijanoj rerni na 450F/230C 8-10 minuta.
Izvaditi, okrenuti burrito i opet premazati, pa vratiti u rernu jos 5-6 minuta.

No comments:

Post a Comment