Thursday, November 13, 2014

Krofne

Inace imam problem sa krofnama: volim ih, ali mi je uvijek zao da potrosim 1/2l ulja dok ih isprzim. Bas sam stipsa jel da?! Ratna skola, sta li!  
Danas sam pokusala da jedan dio isprzim u ulju, a drugi dio da ispecem u rerni. Moram priznati, ove iz rerne se ne mogu mjeriti sa ovim przenim. Przene su puno, puno bolje!
Takodje, jedan dio sam punila nutellom, a drugi dio dzemom od malina - bolje su ove sa dzemom.
Uz krofne punjene nutellom vam treba i solja mlijeka jer su nekako suhe i "dave", a dzem od malina ovom przenom tijestu daje svjezinu i bas budu lijepe.
I da napomenem, krofne su nam vjerovatno dosle zajedno sa austrougarsom. Nijemci ih nazivaju Berliner, a austijanci Kropfen. Popularne su na Balkanu, Poljskoj, Svicarskoj, Belgiji, Finskoj, Norveskoj,... ma svuda! Svi imaju neki svoj naziv za krofne. 
Detaljan recept mozete naci na coolinarici. Po njemu sam ih i ja radila:http://www.coolinarika.com/recept/najbolje-krofne-na-svetu/?meta_refresh=1

No comments:

Post a Comment