Monday, November 17, 2014

Viennese apple strudel/Becka strudla sa jabukama

Uvijek kada pravim polaganu pitu sa gotovim jufkama ostane mi viska 4-5 jufki. Kako ja nikad nista ne bacam, fino ih zamotam i vratim u frizider. 
Evo sta da napravite ako ni vi ne volite a bacate visak jufke: Becku strudlu sa jabukama! 
Po originalnom receptu za pripremu ove strudle potrebno je grozdjice potopiti u konjak, a kako ja niti imam konjak u kuci, niti ga koristim, ja sam ih potopila u toplu vodu. Dodala sam par kapi narandzinog ulja kako bih obogatila ukus. Ispala je super - probajte, jednostavno je! 

Sastojci:
(za 2 strudle)

10 listova gotovih jufki (ili 6 ako su jufke deblje)
3-4 tanko narezane kisele jabuke
1/2 solje grozdjica
1/2 solje sjeckanih oraha ili badema
1/2 cajne kasike cimeta
3 kasike secera
naribana limunova korica (po zelji)
1/2 cajne kasike vanilija ekstrakta
2 kasike istopljenog putera

1/2 solje prezle/krusnih mrvica
2 kasike putera

1/2 solje dzema od kajsija

2 kasike putera za premazivanje jufki
secer u prahu za posipanje

Priprema:
Grozdjice potopiti u toplu vodu da stoje 1-2h.
U vecoj posudi pomijsati tanko narezane jabuke, grozdjice, sjeckane orahe/bademe, cimet, limunovu koricu, secer, ekstrakt vanilije i istopljeni puter.

U manjoj serpi rastopiti 2 kasike putera i dodati mu prezlu. Mijesati na srednjoj vatri dok mlo ne potamni.

Dzem od kajsija malo zagrijati da se moze fino razmazivati.

Jufke premazivati rastopljenim puterom i slagati jednu na drugu. Posljednju jufku premazati polovinom dzema od kajsija, posuti polovinom mjesavine prezle i putera, pa na to staviti pola fila od jabuka, grizdjica i oraha.
Zamotati kao rolat.

Napomena: za svaku strudlu je potrebno 5 tankih jufki ili 3 deblje!

Peci u zagrijanoj rerni na 350F/180C 35- 40 minuta

No comments:

Post a Comment