Monday, January 12, 2015

Sandzacke mantije

Namjerno sam napisala "sandzacke" jer istrazivajuci porijeklo ovog jela nasla sam da se na ovaj nacin prave samo u Sandzaku.

Turci imaju jelo pod slicnim nazivom (Mantu), ali to vise lici na nase klepe nego na sandzake mantije. Jelo pod tim nazivom spada u kulinarski specijalitet u raznim drzavama samo sto se u fil sa mesom dodaju razliciti zacini. Obicno se kuhaju na pari.
Odakle potice naziv, ni to nisam uspjela da nadjem, ali ja mislim da je znacenje te rijeci umtoran, pokriven, sakriven. Znate da se kod nas kaze sa svestenici nose mantije, a slicna rijec je i mantil. 
Ako neko zna bolje neka me ispravi! 
Ja sam mantije danas po prvi put pravila i probala. Stid me je reci da smo moja kcerka i ja pola tepsije pojele.  Ukusom dosta podsjecaju na buredzike, ali imaju vise mesa.
Ja sam ih mastila kravljim maslom (procisceni puter).
Ovdje cu postaviti i video po kojem sam ja radila.
Ko nije probao, preporucujem da ih proba! tako su dobre da jedva cekam da ih ponovo napravim. 
Video: https://www.youtube.com/watch?v=wveCxiZTnUI

Sastojci za fil:
500gr fasiranog mesa
1 glavica luka
1/3 solje mineralne vode (ili obicne)
so i biber porema ukusu

No comments:

Post a Comment