Wednesday, May 20, 2015

Hummus (od graha)

Neki dan je bio svjetski dan hummusa. Vjerovali ili ne, i jela imaju svoje dane! grin emoticon
Hummus se inace pravi od leblebija/slanutka i rijec hummus znaci upravo to - slanutak. Pravi naziv ovog jela je hummus bi tahina, a znaci slanutak sa tahinom.
Inace, hummus se moze praviti sa bilo kojim lagumom: slanutak, grah, grasak, leca, .. - sta vec volite.
Ja sam ga danas pravila od graha. Meni je odlican!
Mi inace volimo hummus, a djeca ga rado jedu za veceru uz tost ili pita bread chips. U svakom slucaju mnogo puta je bolji i zdraviji od bilo koje pastete, salame, virsle,...
Ako vam ostane kuhanog graha od rucka, evo kako da ga iskoristite - napravite hummus! grin emoticon
Ja sam grah posebno kuhala da bih napravila ovo, ali mislim da ne bi smetalo to da ima malo mrkve i luka unutra. wink emoticon
Sastojci:
1 solja kuhanog graha
1 rezanj bijelog luka
1 kasika tahina
1 kasika limunovog soka
soli prema ukusu
paprika u prahu
persun

No comments:

Post a Comment