Tuesday, September 23, 2014

Moja prva Kvrgusa

Jednom sam u Sanskom mostu jela fantasticnu Kvrgusu! Toliko me se dojmila da i je i dan danas pamtim. 
Juce sam zamolila gospodju Edinu Cekic koja je iz Sanskog mosta da mi da recept ovog tradicionalnog krajiskog jela.
I evo - sami procijenite kako mi je ispala! 
Tako jednostavna za napraviti, a tako ukusna!
Recept:
(za tepsiju promjera 38cm)

11-13 kasika brasna
1 jaje
1/2 solje mlijeka
1/2 solje vode

1 isjeceno pile
so
vegeta

Za prelivanje:
vrhnje za kuhanje
mlijeko

Priprema:
Umutiti jaje sa mlijekom i vodom, pa dodati brasno i pososliti.
Tijesto treba da je gusce nego za palacinke
Dodajite vode/mlijeka po potrebi da dobijete dobru gistinu tijesta.

Komade piletine posoliti i posuti vegetom.

U rerni zagrijati tepsiju premazanu uljem, pa izliti ovu smjesu. Na to lijepo poredati komade pripremljene piletine i peci u zagrijanoj rerni na 420F/250C dok ne pocne da rumeni, pa onda smanjiti temperaturu na 390F/200C.
Meni je bilo dovoljno 35 minuta da se ispece.

Pomijesati vrhnje za kuhanje i mlijeko i time preliti kvrgusu.
Vratiti u rernu jos 10 minuta da omekne.

Preporucujem!!!

No comments:

Post a Comment