Tuesday, October 28, 2014

Jez keksici

Dosli nam u posjetu... Radosti nema kraja! 
Recept sam nasla na jednom blogu i morla sam da isprobam! A ukus?! Pa obicni keks sa cokoladom. 

Sastojci:
100gr putera
200gr brasna
100gr gustina
100gr secera u prahu
prstohvat soli
1 jaje

80-100gr cokolade za kuhanje
40gr putera
2-3 kasike ulja

Priprema:
Pomijesati braso i gustin pa dodati omeksanom puteru. Dodati jaje, secer i prstohvat soli te napraviti glatko tijsto koje se ne lijepi za ruke.
Umotati u prozirni celofan i ostaviti u frizider 15-20 minuta.
Od tijesta praviti kruskolike oblike i peci na 180C/350F 12-14 minuta. Paziti da ne potamne!
Meni su malo ispucali, ali nema veze, sve se to pokije cokoladom.

Cokoladu istopiti sa puterom i uljem,
U tanjiric staviti cokoladne mrvice. Ja nisam imala dovoljno cokoladnih mrvica pa sam koristila i ove sarene perlice. 

Keksice umakati u cokoladu dzeci ih za "njuske" i uvaljati u cokoladne mrvice.
Cackalicu umakati u ostatak cokolade i nacrtati oci i nos.
Ostaviti da se suse, pa prebaciti u frizider da se cokolada stegne.

Napomena: Ja ih nisam skroz oblagala cokoladom, vec samo gornji dio. To sam radila tako sto sam ih kasikom premazivala cokoladom. 

No comments:

Post a Comment