Thursday, May 1, 2014

Orah rolat bez secera i brasna

Jos jedan desert bez secera i brasna. Pogodan je za dijabeticare i one koji su na dijeti, te one koji ne vole preslatke kolace.

Ja sam koristila agave nektar kao zaladjivac, a vi mozete koristiti zasladjivac koji zelite - pa cak i secer.
Ukrasila sam ga istopljenom tamnom cokoladom i borovnicama.

Nadam se da ce vam se svidjeti. Nama se jaaaaako svidio! Mmm... 


(za pleh 32x28)
Sastojci:
4 jaja
50gr mljevenih oraha
1 cajna kasika ekstrakta vanilije ili vanilin secer
4 kasike agave nektara
100ml pavlake
100ml slatkog vrhnja
voce po zelji (maline, kupine, jagode...)

Priprema:
Napraviti cvrsta snijeg od bjelanaca. Dodati ekstrakt vanilije i 2 kasike agave nektara.
Postepeno dodavati zumaca i mljevene orahe mijesajuci ZICOM. Ne mikserom!

Staviti u pleh koji ste prekrili papirom za pecenje i peci u zagrijanoj rerni na 356F/180C 10-12 minuta.

Pecen biskvit zamotatiti u krpu.

Pomijesati pavlaku i slatko vrhnje, dodati 2 kasike agave nektara i dobro umutiti.

Premazati ohladjen biskvit i poredati voce po zelji.
Ja sam koristila maline.

Ukrasiti rastpljenom tamnom cokoladom i vocem po zelji.
Ja sam koristila borovnice... 

Napomena: ako koristite veliki pleh iz rerne onda poduplajte sastojke.


No comments:

Post a Comment