Monday, May 26, 2014

Sladoled od jagoda

Meni najdrzi sladoled je u ABC u Mostaru! Kada sam tamo, obavezno svratim na kuglu, dvije, tri, cetiri...  
Sto se tice Sarajeva, moj glas ide za Imperial!

Obicno u sladoled idu svjeza zumanca, ja ih nisam stavljala zbog Leyne.
Ovaj put sam koristila obicni secer... A girl's gotta eat, right?! 

Sastojci:
500gr jagoda
3 kasike limunovog soka
2 solje vrhnja za slag
1 solja punomasnog mlijeka
1 1/2 solja secera

Priprema:
Jagode isjeci na krupnije komade i dodati im 1/2 solje secera i limunov sok.
Kuhati na srednoj vatri 10-15 minuta. Ostaviti da se hladi.
Otprilije 1/2 jagoda ubaciti u blender i napraviti pire.

Umutiti vrhnje za slag sa secerom. Dodati mlijeko i pire od jagoda.
Na kraju dodati ostatak kompota od jagoda i dobro izmjesati.

Na pola zaledjivanja ponovo promijesati jer ce jagode zbog tezine pasti na dno.

Napomena: ja imam onaj aparat za sladoled, pa sam njega koristila.

No comments:

Post a Comment