Tuesday, May 26, 2015

Torta Zanna

Ovu tortu sam pravila mojoj kcerkici za rodjendan i s obzirom na to da je ovo neka moja kreacija, dala sam joj ime po mojoj slavljenici. smile emoticon Podloga je od pahuljica, praline paste i cokolade, biskvit je genoise sa sjeckanim ljesnicima i kakaom, a krema je poslasticarska krema koja zbog dodatka praline paste ima predivan kremasti ukus ljesnika. smile emoticon
Podloga koju sam pravila ima ukus onih fererro rocher cokoladica. Ne samo da je dobra zato sto daje hrskavost cijeloj torti nego je i dovoljno cvrsta da tortu lako mozete prebacivati sa podloge na podlogu.
Ja sam je ukrasila cokoladom glazurom, a mislim da bi jos bolja bila da sam je ukrasila slagom.
Elem, probajte pa javite kako vam se svidja! smile emoticon Moji su prezadovoljni, a torta je nestala u rekordnom roku.

Praline pasta: https://www.facebook.com/TestiranoIsprobanoOdobreno/photos/a.313951192047860.66718.313598702083109/706003909509251/?type=1&theater

Sastojci za podlogu:
40-50gr pahuljica (crispy ricel)
50gr praline paste
80gr cokolade

Biskvit:
6 jaja
180gr secera
120gr brasna
20gr kakaoa
40gr sjeckanih ljesnika
60gr istopljenog putera

Krema:
1l mlijeka
4 zumanca
2 cijelih jaja
220gr secera
75gr gustina
60gr putera
200-250gr praline paste
6gr zelatina
500ml slatkog vrhnja

Cokoladna glazura:
150gr cokolade
150ml slatkog vrhnja
50gr putera

Priprema:
Prvo napraviti praline pastu.

Podloga:
Pahuljice malo izdrobiti rukom pa dodati praline pastu. Na sve to dodati istoplojenu cokoladu i kasikom dobro izmjesati da se sastojci sjedine.
Dno kalupa 9in obloziti alu folijom i ravnomjerno rasporediti smjesu. Podloga ne treba da bude deblja od 5mm (koliko je duboko i dno kalupa).
Ostaviti u frizider da se stegne.

Pipremiti genoise bisvit.
Pomijesati suhe sastojke (brasno, kakao i ljesnici) i dodati jajima umucenim sa secerom.
Biskvit prerezati na 3 dijela.
Geonise: https://www.facebook.com/TestiranoIsprobanoOdobreno/photos/pb.313598702083109.-2207520000.1429464972./696924500417192/?type=3&theater

Krema:
1l mlijeka i 110gr secera staviti da prokuha.
Zajedno umutiti zumanca, jaja, gustin i 110gr secera. Smjesa treba da je glatka.
Na to dodati malo uzavrelog mlijeka i promijesati. Sve vratiti userpu i kuhati dok ne postane gusto.
Skloniti sa vatre i dodati puter.
Prekriti prozirnom folijom i ostaviti sa strane. Ne stavljati u frizider da se hladi! Poslasticarski krem treba da bude mlak.

Zelatin potopiti u malo hladne vode i ostavitri da nabubri. Kada nabubri dodati ga mlakoj poslaticarskoj kremi, promijesati da se rastopi, pa dodati praline pastu.

Slatko vrhnje umutiti u cvrst snijeg i poslasticarskoj kremi dodati prvo 1/3 pa onda ostatak.

Podlogu tanko premazati sa ovom kremom pa staviti biskvit, onda tavljati kremu, bikvit, kremu i na kraju biskvit.

Ukratiti cokoladnom glazurom ili slagom.

No comments:

Post a Comment