Tuesday, May 26, 2015

Zarbo bombice

Kada sam bila dijete mama mi nikada nije dala da u slasticarni jedem Bombice. Uvijek je govorila da slasticari Bombice prave od ostataka, od onih kolaca koji se osuse i koje ne prodaju. frown emoticon
A meni su bombice uvijek bile drage! smile emoticon
Poznata po tome da nikad nista ne bacam, danas sam ih i ja napravila od ostataka! smile emoticon
Prije neki dan sam pravila breskvice i ostalo mi je onih mrvica (kada se breskvice izdube), imala sam mozda dvije sake sjeckanih oraha, kasiku i po dzema od kajsija, dodala malo grodjica i toplu cokoladnu glazuru. Secer nisam dodavala.
Dobila sam bombice koje ukusom neodoljivo podsjecaju na Zarbo snite, zato sam ih i nazvala Zarbo bombice, s tim da ih je puno lakse napraviti nego Zarbo snite. smile emoticon
Recept cu napisati otprilike.
Ako volite zarbo snite i ovo ce vam se svidjeti.

Sastojci:
200-250ge mrvica od breskvica (moze i mljeveni keks)
50gr sjeckanih oraha
50gr grodzjica
2 kasike dzema od kajsija
80gr tamne cokolade
80ml slatkog vrhnja
30gr putera

Priprema:
Sastaviti mrvice od breskvica, sjeckane orahe i groidjice, pa im dodati dzem od kajsija.
Cokoladu otopiti sa vrhnjem i puterom i kada se malo prohladi njome zamijesiti smjesu za bombice.
Napomena: Rastopljenu cokoladu dodajite postepeno kako biste mogli kontrolistati gustinu smjese.

Napraviti loptice i uvaljati u kokos

No comments:

Post a Comment