Wednesday, February 12, 2014

Burek "za obraza"

Jedne prilike, dok smo pripremale hranu za mevlud koji je trebao da se prouci kod moje mame, tetka me zovnu u kuhinju rijecima: "Enida, dodji da vidis kako se pravi burek za obraza!" :)
Hajde rekoh bas da vidim!
Kaze ona meni tada: "U meso se mora staviti koji krompira inace ce meso biti tvrdo, ali je bitno da se krompir ne vidi, tako da svijet misli da je samo meso..." :D

Uglavnom, burek k'o burek, samo sto se krompir renda na sitno rende, teko da se ne vidi. :)
Ovo je moj burek "za obraza"!
Bujrum! :)

Sastojci za jufku:
1kg brasna
2 cajne kasike soli
100ml ulja
oko 700ml vode

ulje za premazivanje





Sastojci za fil:
500gr fasiranog mesa
2 manje glavice luka
2 veca krompira
so
biber

Priprema:
Od gore navedenih sastojaka napraviti glatko tijesto. 
Kako bi Troka rekao: mekano kao ushna resica. 
Podijeliti na dva dijela. Premazati uljem i umotati u prozirnu foliju.
Ostaviti na toplom mjestu da stoji oko sat vremena.

Krompir naribati na sitno rende. 
Ja luk sameljem u food procesoru, a vi mozete onako kako volite (naribati, nasjeckati...)

Mesu dodati naribani krompir i luk. Posoliti i pobiberiti po ukusu.

Napomena: Ja uvijek koristim svjeze samljeven biber!

Razvuci jufku, ostaviti je da se malo osusi. Dodati fil i smotati.

Peci u zagrijanoj rerni na 400F/200C 20 - 30 minuta - dok ne porumeni. 



No comments:

Post a Comment