Wednesday, February 12, 2014

Hurmadzici

Ja sam ih uvijek zvala Hurmadzici, nikad Hurmasice - iako se radi o potpuno istom kolacu. :)

U narodu ovaj kolac ima vise naziva: hurmasice, urmasice, nabrdnjace, brdarice, hurmadzik.
Rijec je izvedenica od rijeci hurma sto oznacava plod hurme / urme / datule...

Kao i svi zaljeveni kolaci i Hurmadzici nam dolaze iz Turske. U turskoj iz zovu: hurmacik, hurma ili kalburabasti, zavisno od pokrajine.

Ja bas i nisam neki ekspert za hurmadzike, uvijek mi ispadnu svi razliciti kao da ih je 5 zena pravilo. Ovaj put sam se bas potrudila da izgledaju jednako - jer idu na slikanje. :)
Nadam se da ce vam se svidjeti. :)

Sastojci:
2 fildzana putera
2 fildzana secera
2 jaja
8 fildzana ostrog brasna
1 prasak za pecivo

Agda:
10 fildzana secera
10 fildzana vode
1 limun
anis (po zelji)

Priprema:
Od navednih sastojaka napraviti glatko tijesto (da se ne lijepi za ruke).
Oblikovati hurmadzike. Utisnuti ih na rende, da dobiju fine sare. :)
Peci u zagrijanoj rerni na 175C/350F 15 - 20 minuta.

Napraviti agdu i zaliti ih dok su vruce.

Napomena: ako je prasak za pecivo svjez, hurmadzici ce lijepo narasti i upit ce agdu. Ako pp nije svjez, bit ce tvrde i nece upiti agdu.

No comments:

Post a Comment