Thursday, February 13, 2014

Hadzijski cevab

Hadzijski cevab je putno jelo koje se spravljalo po odlasku na Hadzdz (hodocasce). :)
Ovako kako je svezan u papir lahko se pakovao u putnicke torbe. Kad dodje vrijeme rucka samo se razveze i pojede, a papir se baci. :)
Vec godinama se svrstava u specijalitet bosasnke kuhinje i mozete ga naci u svim ascinicama sirom Bosne i Hercegovine.
Sluzi se upravo ovako - u papiru! :)

Ja sam ga prvi put pravila, ispao je odlicno! 
Moj muz kaze: E ovo je stvarno dobro!!! :)

Preporucujem od srca! :)


Sastojci:

500gr janetine ili teletine (ja sam stavila govedinu :))
1 velika glavica luka
1 vec mrkva
500gr sampinjona
3 reznja bijelog luka
2 veca paradajza
teleci temeljac (ili kocka za supu)
ulje
so
biber u zrnu
1/3 cajne kasike cimeta
sitno nasjeckan persun

Priprema:
Meso isjeckati na kocke velicine kocke secera.
Luk sitno isjeckati, mrkvu izrezati na kolutove.
Paradajiz blansirati (oguliti) i isjeci na kolutove.
Sampinjone takodje isjeci, ali krupnije.

Meso naglo prepriziti na puteru (moze i na ulju)

U vecoj serpi preprziti luk na malo masnoce, te kada luk postane staklast dodati mu mrkvu. Malo prodinstati i dodati paradajiz. Nasuti malo temeljca ili dodati kocku za supu i malo vode.

Kada prokuha, na to dodati sampinjone. ociscen bijeli luk i przeno meso.

Posoliti po ukusu, ubaciti biber u zrnu, cimet i sjeckani persun.

Kuhati na tihoj vatri oko 40 minuta povremeno mijesajuci i dodajuci vode.

Kada saft (sos) bude srednje gustine prebacivati ga u papir za pecenje i vezati kanafom (konopcem).

ja sam to radila tako sto sam papir stavila u dublju posudu, pa unutra stavljala jelo. Pokupila krajeve papira i svezala.

Svezan hadzijski cevab staviti u dublju tepsiju u koju ste nasuli 1 solju vode i ubaciti u zagrijanu rernu na 400F/200C.
Peci 15-20 minuta.

Servira se ovako u papiru, a vi ga mozete prebaciti i u tanjir. Kako zelite.


No comments:

Post a Comment