Sunday, April 13, 2014

Krompir punjen cevapima

Jos davno mi je moja prijateljica Emina preporucila da probam ovaj njen specijalitet, rekla je: Probaj, neces se pokajati! 

I kako to vec biva, danas cu - sutra cu, dok nije palo u zaborav... Slucajno se sjetih ove njene preporuke danas i otvorim coolinarku kad vidim da sam jedna od rijetkih koja ovo jos nije isprobala. 
Uglavnom, odusevljena sam receptom! Preporucujem da probate (ako vec niste). Ne znam koliko je zdravo, ali je je itekako ukusno! I ne, nisam se pokajala! 
Hvala Eminina Kuhinja! ;*

Eminin savjet je da ne stedite na vrhnju za kuhanje. 

Recept mozete naci ovdje: http://www.coolinarika.com/recept/krompir-punjen-cevapima-oprez-svima-obavezno-probati-/

Napomena: ja sam koristila Yukon gold krompir.

No comments:

Post a Comment