Wednesday, April 2, 2014

Stapici sa mesom

Ovo je jedan jednostavan recept. Sve je bilo gotovo za 30 minuta: pripremljeno i peceno. Mozete ih sluziti kao predjelo ili uz supu. ;)

Prije rata, u osnovnoj skoli u koju sam ja isla, izmedju ostalog za uzinu su dijelili i PITU (najcesce kropirusu). Ona je izgledala nekako ovako kao ovi moji stapici sa mesom, samo sto je bila umotana u papir...
Moj muz se uvijek smije ovome. Kaze da se takva uzina dijelila samo u mojoj skoli i nigdje vise! CUJ PITA ZA UZINU! :D
Jel se jos kod nekoga dijelila pita za uzinu ili sam ja usmljen slucaj?! :)









Sastojci:

gotove jufke
400-500gr fasiranog mesa
4 kasike maslinovog ulja
2 kasike luka u granulama (ili 1 glavica svjezeg luka, sitno nasjeckanog)
so i biber po ukusu

solja naribanog topivog sira (cheddar)


Priprema:
Na maslinovom ulju preprziti fasirano meso (i luk ako dodjete svjez).
Ocijediti, dodati biber, so i topivi sir. Dobro promijesati.

Ukoliko su vam deblje jufke koristite po jednu. Ako su tanje (kao kod mene) onda dvije.

Dakle, maslinovim uljem u spreju poprskate jufku, stavite drugu preko i ponovo poprskate.
Na kraj stavite fil i cvrsto zamotate.

Poredajte u pleh na koji ste stavili papir za pecenje. Poprskajte maslinovim uljem i pospite curekotom (ili cime vi zelite).

Peci u zagrianoj rerni na 350F 17 minuta ili dok ne porumene.

Napomena: stapice mozete redati jedan pored drugog. Ja sam ih odmakala jer volim da budu hrskavi! 


No comments:

Post a Comment