Tuesday, April 15, 2014

Krompir sa glivama i suhim mesom

Ako imate izbirljivu djecu kao moja mama, ovo jelo ce cesto biti na vasem stolu... 
Ovo je recept moje mame - nesto jednstavno, brzo i ukusno. Ona je jos dodavala paprike, ja ih nisam imala pa ih nisam ni stavila. 
Svi sastojci su "odoka". Neko voli vise gljiva, neko vise suhog mesa... Najbolje je da prilagodite prema svom ukusu. 
Koristila sam Yukon gold krompir (taj mi je najbolji za ovo jelo).
Nadam se da ce vam se svidjeti kao sto se svidjelo meni i mom bratu.

Sastojci:
krompir
sampinjoni
suho meso
paprike (po zelji)
vegeta
ulje
vrhnje za kuhanje

Priprema:
Krompir oguliti i isjeci na kolutice. Dodati malo ulja i vegetu.
Sampinjone i suho meso isjeckati.
U uljem namazanu tepsiju poredati 1/2 izrezanog krompira, preko staviti dio gljiva i suhog mesa, pa opet krompir, gljive suho meso.
Ukoliko se odlucite da dodate paprike, poredajte ih vrhu.
Peci u zagrijanoj rerni na 400F/200C 30 minuta.
Posuti vrhnjem za kuhanje i vratiti u rernu jos 10 - 15 minuta.
Prijatno!

No comments:

Post a Comment