Monday, August 12, 2013

Alzirski kolacici: Yasmin

 Danas smo u Alziru! :)
Zaljeveni Alzirski kolacici u obliku cvijeta jasmina.
Kada sam prvi put vidjela ove kolacice, rekla sam sebi: Ovo moram da napravim! I evo, napravila sam! Punjeni su mljevenim orasima, a tijesto je kao tijesto za suhe kolace, s tim da sam ja dodavala prehrambene boje.
Za sve drage Jasmine, Jasminke, Jasne, Jace,... :)

 Sastojci za tijesto:
500gr brasna
150gr putera
2 kasike sirupa (bilo kojeg, ja sam koristila javorov sirup)
1/2 solje vode

 Za fil:
125gr mljevenih oraha (mogu i bademi, ljesnici,...)
125gr secera
1 bjelance

 Priprema tijesta:

2 kasike sirupa pomijesati sa vodom.
U zdjeli sastaviti suhe sastojke, pa zamijesiti sa sirupom koji smo napravili.
Tijesto treba biti cvrsto, da se ne lijepi za povrsinu.
Ja sam tijesto podijelila na 3 dijela u u 2 dijela dodala prehrambene boje.

Za fil:
Pomijesati mljevene orahei secer i dodati im bjelance. Sve dobro izmjesati i praviti kuglice (kao za bombice)

Tijesto tanko razvaljati. Slagati 2 boje jednu na drugu, u sredinu dodati lopticu od napravljene smjese i savijati kao na slikama.

Peci na 355F (180C) 20 minuta.

Napraviti agdu i zaliti!



No comments:

Post a Comment