Thursday, August 15, 2013

Moja Kraljica cokolade

Ovu tortu mi je preporucila moja prijateljica Mirela. Ona je pravila nebrojeno puta dosad i kaze da je to najbolja i najjednostavnija cokoladna torta ikad! Evo i ja sam je napravila... Moja nije ispala tako lijepa kao njena, ali ona je ipak majstor za torte, a ja nisam. Ne zamjerite...
I samo jos da napomenem, ja nisam stavljala puter u kreme, kako pise u receptu. Samo sam rastopila cokoladu u slatkom vrhnju i ostavila u frizideru da prenoci

Recept mozete naci ovdje:
http://www.coolinarika.com/recept/806211/

Srcad sam napravila tako sto sam rastopila cokoladu, ubacila je u plasticnu kesicu za sendvice, makazicama odsjekla vrh jednog coska na kesici i time crtala srcad po papiru za pecenje. Poslije stavilau frizider da se stvrdne i eto...



No comments:

Post a Comment