Wednesday, August 14, 2013

Visnjab

Visnjab je hercegovacko jelo. Ja sam ga prvi put jela kod tete Bibe, hercegovke. Svidjela mi se ta kombinacija slatkog i kiselog. Na zalost, teta Biba od nedavno vise nije sa nama, ali ce njen visnjab zauvijek ostati u mom sjecanju, kao i njena vesela narav. Ovaj recept za VISNJAB posvecujem njoj - teti Bibi, da njena dobra dusa nadje smiraj i zauvijek ostane u sjecanju nama, kojima je puno znacila...

Sastojci:
1l vode
visnje (grozdjice, borovnice, maline...)
300 gr secera
1 soljica gustina/neseste

- U litar vode staviti secer i pustiti da prokuha.
Kada prokuha, dodati visnje i pustiti da se ukuhaju.

(Ja sam koristila suhe visnje, jer svjezih nemam. Mozete bilo koje voce, samo trebate dodati malo sirceta u vodu, ako voce nije kiselo - da visnjabu date kiselost.)

- Dodati gustin/nesestu razmucenu sa vodom i kuhati jos 1 - 2 minuta dok se ne zgusne.

- Razliti u zdjele i sluziti hladno!

No comments:

Post a Comment