Saturday, August 17, 2013

Djul baklava

Jos jedna baklava u nizu. Brzo se priprema, lijepo izgleda i ono sto joj je prednost jeste da je mozete praviti po komadu. Ja sam napravila samo cetiri, to mi je bilo dovoljeno.
 Sastojci:

gotova jufka/kore za savijacu
500 gr oraha (ja sam koristila pecan)
2 kasikice cimeta
100 gr secera
Agda/Sirup
2 solje vode
2 solje secera
sok od 1/2 limuna


Priprema:
U zdjelu pomijesati orahe, secer i cimet.

Staviti jednu jufku, premazati puterom, pa prekriti drugom jufkom. (Ako su vam juke deblje, dovoljna je jedna).

Posuti napravljenom smjesom i povuci krajeve prema sredini (kao na slici).


Coskove savijati prema unutra.

 Kada savijete sve krajeve (kao na slici), okrenuti na na drugu stranu i redati u papirom oblozen pleh.

Peci u zagrijanoj rerni na 380F (180C) dok ne porumene.

 
Zaliti napravljenom agdom/sirupom.

 

No comments:

Post a Comment