Tuesday, August 20, 2013

Hljeb "Narodni vez"

 Ovaj hljeb sam nasla na coolinarici, ja sam recept malo izmjenila, ali u sutini to je taj isti hljeb. A evo i link: http://www.coolinarika.com/recept/kruh-8220narodni-vez8221/ Recept za ovaj moj Narodni vez mozete naci kada otvorite sliku.


 Sastojci:
3 solje bijelog brasna
2 solje integralnog brasna
1 kasika secera
1 i po kasika soli
1 kasika biljnog masla
1 kasika maslinovog ulja
1 kasika obicnog ulja
germa iz kese (ili 2 cajne kasike suhe germe)

Sve to izmutiti sa vodom (meni je bilo dovoljno 2 solje vode).
Staviti na toplo mjesto da stoji sat vremena da nadodje, prekuhati pa vratiti da stoji jos 15 minuta.
Oblikovti strucu, staviti u malo pomascenu tepsiju i ukrasiti sa zacinima.
Pomijesati zumance sa par kapi mlijeka i premazivati odozgo, te redati zacine kao sto je na slici.

Od zacina sam koristila:
- kim
- susam (crni i bijeli)
- curekot
- anis
- alevu papriku
- kospice tikve
- kospice suncokreta
Mozete dodavati sta zelite ili sta vec imate u kuhinji.



No comments:

Post a Comment