Saturday, August 17, 2013

Raffaello torta

 Prije rata, kada se Raffello pojavio na nasem trzistu, bio je poprilicno skup. Ja sam ga kao dijete jako voljela. Uvijek sam trazila da mi kupe Raffaello... Za svoj 9. rodjendan, od tetke dobijem ono veeeliko pakovanje i sve pojedem u roku od 10 minuta! - Poslije mi je bilo muka... Otada vise ne volim Raffaelo!
Ali moj muz ga pravo voli i ova torta je pravljena za njega. Uziva!

Sastojci za koru:
7 bjelanaca
10 kasika secera
5 kasika brasna
1 prasak za pecivo
10 kasika kokosovog brasna

Sastojci za kremu:
7 zumanaca
400ml mlijeka
400ml kokosovog mlijeka
2 pudinga od vanilije
15 kasika secera u prahu
120gr putera
500ml slatkog vrhnja

Dodatno:
petit keks
50gr kokosovog brasna
bademi u listicima

Priprema:
Bjelanca i secer umutiti u cvrst snijeg.
Brasno, prasak za pecivo i kokosovo brasno pomijesati i dodati snijegu od bjelanaca. Lagano umijesati ZICOM. Ne koristiti mikser.
Smjesu staviti u kalup koji ste oblozili papirom za pecenje i peci na 170C oko 20 minuta.
Ostaviti da se hladi.

Priprema kreme:

Pomijesati mlijeko i kokosovo mlijeko.
Odvaditi 200ml i pomijesati sa zumancima. Toj smjesi dodati puding i dobro izmjesati.
Ostatak mlijeka staviti da prokuha.
Kada je mlijeko prokuhalo, pola sasuti u smjesu sa zumancima, promijesati i vratiti u serpu.
Kuhati na srednoj vatri dok ne postane gusto.
Ostaviti da se hladi.

Puter pjenasto ismjesati sa secerom u prahu i dodavati mu smjesu sa zumancima (kasiku po kasiku).
Dobro umutiti mikserom.



Slatko vrhnje umutiti u slag i dodati ohladjenoj kremi.
 
U kalup staviti koru, naropiti je sam malo mlijeka.
Preko staviti pola kreme, poredati petit keks, pa ostatak kreme.
Ostaviti u frizideru da se hladi - barem 3h.
Kada se torta ohladila, skloniti kalup, te ukrasiti kokosom i bademima.


No comments:

Post a Comment