Monday, August 19, 2013

Caramel Turtle Brownies

Poodavno u nekom drustvu, pricali smo o baklavi kada jedna zena primjeti: "Vala, da 'nako u zdjelu zamutis putera, oraha i secera - valjalo bi, a kamo li u baklavi." Eh, toga sam se sjetila dok sam danas pravila ove svoje brownies. :) - 'Nako zamutis u zdjelu sastojke, saspes u tepsiju i eto. Moram priznati da su jako ukusni, cak i ukusniji od onih sto iz kutije. ;)

Sastojci:

1 solja istopljenog putera (250gr)
2 solje secera
2 cajne kasike vanilija extrakta
4 jaja
1 i 1/4 solje brasna
3/4 solje kakaoa (dark cocoa)
1/4 cajne kasikice soli
200gr cokolade za kuhanje (sitno isjeckane ili chocolate chips)
1 i 1/2 solja sitno sjeckanih oraha (mogu i pecans)
caramel topping (a mozete ga i napraviti)
fudge topping (ili istopljene cokolade)


Priprema:
 
Jaja i vanilija extrakt zajedno ulupati.
Dodati secer i istopljeni puter.
Dodati brasno, kakao i so.
Dodati isjeckanu cokoladu.

Ako imate fudge topping, onda svu cokoladu ubavite u smjesu, a ako nemate, ostavite oko 50gr cokolade da mozete istopiti i staviti odozgo.

Dodati isjeckanu cokoladu.

Dodati sjeckane orahe.
Sve fino izmjesati da dobijete glatku smjesu.
Ja sam koristila mikser, jer je brze. :)

Napomena: ostavite 1/2 solje sjeckanih oraha da mozete posuti po vrhu brownies.

Ja sam koristila pecans i orahe u omjeru 50:50


Tepsiju omjera 13'x9' (3cm3x22cm) pomastiti i izliti smjesu.

Rernu ugrijati na 350F (180C) i peci 30 - 40 minuta.


Za karamel sos vam je potrebano:
1 solja smedjeg secera
1/2 solje putera
2/3 solje slatkog vrhnja

U maloj serpici otopite puter i dodajte mu smedji secer.
Mijesajte oko 2 minute, dok se secer ne rastopi.
Dodajte slatko vrhnje i mijesajte jos 2 minute.
Stavite u frizider, da se malo stisne.


Tople brownies premazati caramelom i cokoladom, tako sto cete praviti linije.
Caramel vodoravno, cokolada uspravno. (zavisi kako okrenete tepsiju :D) I na kraju posuti ostatkom oraha!

 

No comments:

Post a Comment