Saturday, August 17, 2013

Filovane paprike

Ovdje, gdje ja zivim, nema kupiti onih nasih finih zutih paprika, ali tokom cijele godine ima kupti ovih sitnih paprika za filovanje. Po meni, one su jednako ukusne kao i one velike zute... Danas sam ih pravila za rucak i bas smo lijepo jeli! Evo i recept, za one koji ne znaju kako da ih naprave.

Sastojci:
sitne paprike (mini sweet peppers)
250gr fasirang mesa
1/2 solje rize
mala glavica luka
so i biber
paradajz pire
lovorov lilst

Priprema:
Sjediniti fasirano meso, luk i rizu. Dodati so i biber po ukusu.

Ja sam isjecakala i paprike koje su mi bile premale za filovanje.

Paprike ocistiti i oprati.

Filovati paprike.
U serpu staviti malo ulja i redati paprike ukrug.
Preliti vodom, tek toliko da voda prekrije paprike.
Dodati kasiku paradajz pirea.
Kada prokuha, smanjiti vatru i kuhati oko 45 minuta.


No comments:

Post a Comment