Tuesday, August 20, 2013

Zimski sladoled (na moj nacin)

Na Bascarsiji, kod kombi stajalista, ima jedna mala slasticarna u kojoj se uvijek mogla kupiti boza i najbolja tahan halva u gradu. Sarajlije ce znati o kojoj slasticarni je rijec... Eh, tu su moji roditelji, mom bratu i meni, uvijek kupovali zimski sladoled. Taj sladoled nije bio nista posebno, obicni kornet punjen slagom i preliven cokoladom, ali je nasa radost kad a vidimo te zimske sladolede bila itekako posebna... I danas je ta slasticarna na istom mjestu, unutrasnjost joj isto izgleda, isti covjek je drzi, cak i prodaje iste poslastice. Samo ne mogu da se ne zapitam, jel se i danas djeca raduju tim istim zimskim sladoledima kao sto smo se mi nekad radovali?! Ovo je moja verzija te uspomene na djetinjstvo - Zimskog sladoleda!
  
Sastojci: 

4 lista gotove jufke (tanke)
malo putera
1 Dolcega slag krema od vanilije
malo badema, oraha, ljesnika, cokolade (sta ko voli)
aluminijska folija


Priprema:
Od aluminijske folije napraviti fiseke.
Jedan list gotove jufke premazati rastopljenim puterom, pa prekriti drugim listom gotove jufke i opet premazati puterom.

Dobivenu duplu jufku isjeci na trake sirine 12 - 13 cm i omotati oko napravljenih alu fiseka.


Peci u zagrijanoj rerni/pecnici (380F) oko 5 minuta ili dok ne porumene. (Paziti, brzo bude peceno!)

Napraviti slag prema uputstvu na kesici i filovati kornete. Posuti bademima, orasima, gozdjicama, cokoladom, zavisno od toga sta volite...

No comments:

Post a Comment