Thursday, August 15, 2013

Hljeb za sendvice

Moja potraga za najboljim hljebom se nastavlja... :)
Mekan, izdasan i ukusan. Ne mrvi se prilikom rezanja i savrsen je za pravljenje sendvica! Mana mu je sto dugo treba da stoji da bi nadosao, ali meni to nije bio problem. Potkuhala, izasla u setnju, kad sam se vratila obikovala ga i opet stavila da nadodje dok sam ja pripremila rucak. Tako smo za rucak imali i vruc hljeb! :)


 Sastojci:

4 solje brasna
2 cajne kasike soli
1 solja mlakog mlijeka (punomasnog)
1/4 solje mlake vode
2 kasike otopljenog putera
3 kasike meda
2 cajne kasike germe

U vecoj posudi pomijesati so i brasno.
U drugoj posudi pomijesati toplo mlijeko, vodu, med, rastopljen puter i germu.
Malo promijesati da se sjedini.

Smjesi  dodati brano i so i mijesiti nekih 5 minuta.
Mozete to raditi i mikserm, ali ja volim osjetiti tijesto pod rukom, pa uvijek mijesim rucno.
Poprskati uljem, prekriti plasticnom folijom i ostaviti na toplo mjesto da stoji oko sat vremena (ili duze) dok se tijesto ne udupla.

 Kada je tijesto nadostlo, staviti ga na radnu povrsinu i ponovo ga mijesiti nekih 2 - 3minute.
Ja ga malo razvaljam, pa smotam kao "Klasov" hljeb.
Staviti na pleh koji ste oblozili pek papirom i ostaviti na toplo mjesto jos nekih pola sata.

Rernu ugrijati na 350f (180C)
U serpici ugrijati 2 solje ode (da provri) i staviti na donju resetku u rerni.
Na gornju resetku staviti hljeb i peci nekih 20 minuta - dok ne porumeni.

No comments:

Post a Comment