Saturday, August 17, 2013

Strawberry compote/Kompot od jagoda

Kako sam u frizideru imala nekih jagoda koje su vec bile obehle i nisu za jelo, odlucih se da napravim i ovaj kompot od jagda (ili slatko od jagoda). Vrlo jednostavno za napraviti, a bas, bas ukusno.
Kao i kompot od borovnica, koji sam ranije postavila, i ovaj kompot mozete mijesati sa jogurtom, preliti preko palacinaka ili sladoleda, ili jesti onako. Super je! A i dobar nacin da iskoristite jagode koje su pri kraju...


Sastojci:

500gr jagoda
1 solja secera
1 limun






 

Priprema:
Jagode oprati i isjeckati na sitnije komade (ali ako volite ostavite krupnije, ja sam ih sjeckala sitno radi moje djevojcice)

U serpu staviti 250gr jagoda (dakle pola), 2 - 3 kasike limunovog soka, naribati malo limunove korice (ako je limun domaci) i dodati secer.
Staviti na srednju temperaturu i kada prokuha kuhati 8-10 minuta, dok voce ne smeksa.

Sve prebaciti u blender i izmiksati.
Vratiti u serpu i tome dodati ostatak jagoda. Jos 1-2

No comments:

Post a Comment