Thursday, August 8, 2013

Rolat od palente punjen gljivama


Evo jedan veoma jedostavan recept. Toliko je jenostavan da me je bilo stid da ga postavim ovdje, ali sam na kraju ipak odlucila da ga podijelim sa vama. Nadam se da ce vam se svidjeti, mojim ukucanima se jako svidjelo...

Sastojci:
1 solja palente
3 solje vode
1 cajna kasika soli
malo putera
2 mala pakovanja sampinjona
malo vrhnja za kuhanje
malo vegete

- U serpu naspete
-3 solje vode
-1 cajnu kasiku soli
-1 kocku putera (2cmx2cm)
Kada voda provri, smanjite vatru i dodate
-1 solju palente.
Kuhati 2 - 3 minute dok palenta ne bude gusta.

- Sampinjone napravite kakve ih volite... Sa lukom, bez luka, na ulju, na puteru... Kakve god ih volite.
Ja sam koristila 2 mala pakovanja sampinjona (moze i vise), ocistila isjeckala, stavila na puter, dodala malo vegete i kad je njihova voda isparila dodala malo vrhnja za kuhanje. Kada sam dobila jednu guscu masu, sklonila sa vatre i prelila preko tople palente.

- Na papir za pecenje ili foliju rasporedite palentu kao za rolat, te preko toga stavite gotove sampinjone i urolate u rolat.

- Na kraju sam ukrasila sa persunom i crvenom paprikom..
Mozete ukrasiti pozelji... Necete bitno promijeniti ukus.

2 comments:

  1. Zanimljiv i ekonomican recept; probam jednom!

    ReplyDelete
  2. Hvala Jasna! :) Svi koji su probali - svidjelo im se. Ja sam palentu navikla da jedem za dorucak sa sirom i mlijekom, ovo je mali preokret. :)

    ReplyDelete